جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی رسانه عبری: مذاکرات آتش بس در آستانه شکست قرار دارد درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی سردار غیاثی: امنیت و اقتدار امروز ما از نعمت ولایت است حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت» (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است زندان رفتن نتانیاهو فعلا منتفی شد اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟ ماکرون خواستار دستیابی نتانیاهو به توافق آتش بس شد عملیات ویژه گردان‌های القسام در «کرم ابوسالم» + فیلم انفجار، کابل افغانستان را لرزاند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حملات حزب‌الله لبنان در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی ادامه دارد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) موساد و شاباک به شکست نظامی در غزه اذعان کردند شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی تهدید به شورش کردند نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس حماس: به فرمول یک توافق مشخص دست یافته‌ایم رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار حمله فوری به رفح شد آکسیوس: آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد! صدور بیش از ۱۳۰۰ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
سرخط خبرها

دیپلمات‌های آلمانی از روسیه اخراج شدند

  • کد خبر: ۱۶۱۶۵۹
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱
دیپلمات‌های آلمانی از روسیه اخراج شدند
وزارت خارجه آلمان از خروج شماری از دیپلمات‎‌های این کشور از مسکو خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت خارجه آلمان امروز دوشنبه اعلام کرد که بخشی از کارمندان نمایندگی‌های دیپلماتیک آلمان روز دوشنبه روسیه را ترک کردند. در بیانیه وزارت خارجه آلمان اشاره‌ای به تعداد دقیق کارکنان نمایندگی‌های دیپلماتیک آلمان که روسیه را ترک کردند، نشده است.

وزارت خارجه آلمان در بیانیه خود یادآور شد که تعدادی از کارمندان نمایندگی‌های دیپلماتیک روسیه در اواسط ماه مارس آلمان را ترک کردند. دلیل عنوان شده برای خروج این دیپلمات‌های روس، عدم تطابق فعالیت‌های آن‌ها با وضعیت دیپلماتیک بود.

وزارت خارجه آلمان در بیانیه خود آورد که دولت روسیه در اقدامی متقابل، تعداد مشابهی از کارمندان مأموریت‌های دیپلماتیک آلمان در روسیه خواست کشور را ترک کنند. این افراد امروز، اول ماه مه روسیه را ترک کردند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->